23 august 2014

Multumim, Orkestra!

 Acum, ca s-a incheiat si sesiunea de vara a Summer Orkestra, ne putem gandi la o noua sesiune! Cel putin eu sper ca nu s-a sfarsit aici! Mai sunt atatea de promovat, atatea de castigat! Si nu ma refer strict la castigul material. Scriind, am descoperit o parte din mine care tanjea dupa lumina... scriind, valorific o parte din mine!
Am castigat un premiu pe gustul nostru, un voucher de concediu! Cat de mult ne plac excursiile! Inclusiv lui David!
Asa mic cum este, ai zice ca nu intelege, ca nu stie! Ei, nu! Sa-i spui doar ca mergem undeva, ca el e primul la usa!

Da, puteam castiga o excursie in Grecia! Ce bine suna, nu? Nu am fost niciodata in Grecia. Dar, dupa cum spuneam, iubesc Romania, asa ca vom folosi voucherul pentru o drumetie in tara.
Cei de la Portal Turism au o oferta atat de vasta! Cel mai mult ma bucur ca am gasit oferte de cazare si in Bihor. Zona Padis prezinta un interes deosebit pentru noi. Ii vom contacta sa vedem daca putem folosi voucherul pentru un mic concediu in acea zona!
Acesta este traseul catre visul acestei veri:
Obiective turistice sunt cu duiumul. Merita sa faceti chiar si un drum de Bucuresti ori de Constanta pana aici. Recompensa, cu siguranta, va fi pe masura!
Ca o autocritica, pot spune cu certitudine, ca puteam scrie mai bine si mai mult.
Dar sper intr-o noua editie Orkestra! Pana atunci imi voi exersa talentul scriitoricesc!
Cine stie, poate data viitoare vor fi iar puse la bataie premii pe gustul nostru, poate o casa, cum este ”Casa pentru David”, poate o masina, poate o noua sansa de a explora Romania!
Si, intre timp, dupa cum ziceam, voi promova romanii si Romania!

Niciun comentariu:

DESPRE NOI (E.G.B.) ȘI NOUTĂȚI PE BLOG

Actualizat în data de 02 Martie 2024 Pentru a imbunatati vizualizarea Anunturilor dvs. puteti adauga poze (maxim 10) si/sau 1 videoclip....