29 august 2014

Oficial, câștigători!

Știți vorba aia, ”mult a fost, puțin a rămas”?
Așa și cu Orkestra! M-am hotărât în ultimul moment să particip. Florian înscrisese blogul și la prima ediție dar nu a scris niciun articol. Oricum, nu aveam încredere în concursuri și premii câștigate cât ai bate din palme.
Când a început ediția de vară au început să vină și mail-urile de înștiințare și de încurajare.
Ce ofticată eram că ne tot pistonează când eu nici un gând nu aveam de a scrie ceva. De fapt nici nu știam ce trebuie scris.
Într-un final a apărut un mail cu titlul - ”Aveți șanse reale de câștig. Sunt 61 de premii și doar X bloggeri înscriși”!
Nah, atunci am băgat frate! Am intrat să văd ce ar trebui scris și în ce manieră. Am văzut ce scriu alții și m-am pus pe treabă. Deja trecuse jumătate din perioada de concurs.
Știam că trebuie să trag tare. Deja îmi și închipuiam ce de premii voi câștiga...
Când am ajuns la vreo 30 de articole văd pe facebook un post de la Orkestra cum că deja unul dintre participanți a atins 100 de postări.
Mulți dezamăgiți au fost...
Apoi, cu premiile garantate, majoritatea s-au oprit din scris la 30, respectiv 50 de articole.
Scorul cel mare a ajuns undeva la 1500 puncte, poate chiar mai mult, nu am mai ținut cont.
Am ținut doar morțiș să scriu câte un articol pentru fiecare sponsor! Și am reușit!
Regret că nu am început să scriu articole odată cu începutul campaniei. Planul meu era ca după ce scriu câte un articol pentru fiecare sponsor, să mă axez pe acele campanii unde aveam șanse reale de câștig și să scriu acolo cât de mult și cât de bine.
Despre turism în România aș fi putut scrie fără oprire. Mi-au ieșit niște articole bunicele pentru care am și luat un voucher oferit de Portal Turism, cărora le mulțumesc pe această cale.
Acum, sper doar să se mai organizeze și ediții de Autumn și Winter Orkestra. Nu că aș avea mai mult timp la dispoziție ca să scriu, dar am prins curaj... și speranță. Și în fond, poate nu premiul în sine este tentant ci drumul până acolo.
Deci Orkestra, ajutați-ne ca să vă ajutăm! Dați-ne ocazia de a mai scrie articole tematice.
Pentru mine a fost o plăcere!

Niciun comentariu:

DESPRE NOI (E.G.B.) ȘI NOUTĂȚI PE BLOG

Actualizat în data de 02 Martie 2024 Pentru a imbunatati vizualizarea Anunturilor dvs. puteti adauga poze (maxim 10) si/sau 1 videoclip....